【Ann姐教路】映日灣抵唔抵?有冇伏?

2019-08-10 12937

映日灣抵唔抵,有冇中伏位? 有好多學員問這個盤,研究咗呢個盤後,有小小分享。筆者亦為映日灣逐項評分(5★為滿分)。 

位置:4★

映日灣是億京集團發展的項目,項目坐落於荃灣楊屋道88號,總共分為三座,共有840伙單位。交通來講,如果想坐地鐵返工,需要大約步行約7至9分鐘便可到達荃灣西站,荃灣站則需要步行約10-12分鐘。巴士方面:步行5分鐘就到如心廣場巴士總站,站內有巴士可到青衣,旺角。而荃灣西港鐵站有城巴巴士站,在港島返工的朋友乘坐930到達中上環,金鐘,灣仔。來往中港兩地的住戶,只需步行5分鐘就到如心廣場巴士總站同荃灣千色匯到大陸穿梳巴士站,十分方便。

戶型:4★

3座屋苑共有31層,T1座有9伙,T2座同T3座則各有10伙,每座各有三部升降機。單位四四方方,實用。

社區評價:4.5★

映日灣本身基座較低,從模型中看,其商場可能站於商業大樓。商場規模看來不太大,或需要於物業建成後,才能判斷商場之大小。

不過,荃灣區本身就有荃灣廣場,荃新天地,愉景新城南豐廣場,綠陽坊,悅來商場,荃豐商場,荃灣城市廣場愉景新城,荃錦商場,8咪半,吉之島,大會堂,沙咀道球場,而近半年更有海之戀全城匯入伙,屆時荃灣又多商場起來。而且,映日灣本身會有連接天橋到以上荃灣大部份的商場同荃灣西站以及荃灣站,差不多可以唔帶雨傘出街。(按:因此,荃灣又得到“堅離地城”呢個稱號。)

映日灣附近有個楊屋道街市,街市內有十分多價廉物美的蔬果海產。屋苑靠近眾安街,三坡坊,大鴻輝商場,個邊有大量小店同大排檔美食,遠少少就有鱟地方,路德圍(即賣兩蚊豆腐花個邊),多到實在花多眼亂。如果想跑步,映日灣旁本身有公園同海濱長廊。

學校來講:荃灣屬於62校網,也有不少名校,如荃灣官立小學,海壩街官立小學,天佑小學中學就有荃灣官立中學,可風中學,何傳耀紀念中學,王少清中學,聖芳濟中學等等。

間隔:4★

如有意入Studio,一房

T2-B,C,D T3-B,C,D,的單位面向西北偏北位的位置,望楊屋道街市和萬景峰

  • 楊屋道共有6條行車道,可能會較多車輛經過。加上項目基坐唔高,如要入手,中高層會較好。
  • 層數較低之單位會面向荃新天地三期商場,買家要注意單位採光是否足夠,而中層單位則可以望到御凱會所泳池。

T1-H面向億京商業大樓。

T3-J,I的單位面向楊屋道與眾安街交界。T2-J,I面向公園。

除了T1-H和T3-I外,其他Studio同一房單位不設戶外露台。

從示範單位肉眼所見:

▼一房284呎没有露台,感覺十分寬敞!▼

▼ 示範單位的兩房(T2-E)和三房單位(T1-B) ▼

細房面績來講,感覺上比同期新樓的細房稍大一點,其中兩房單位的細房來說,可以打橫和打直放3’ x 6’單人床。而且呢2個示範單位竟然提供明火廚爐,以近兩三年樓花來說,屬少見的設計。三房示範單位的儲物室空間寬敞,大到可以放工作枱。

設施:3★

同荃灣近期三個落成好的屋苑比,映日灣的設施規模感覺上較細一點。屋苑內有游泳池,住客會所,按摩浴池,健身室,燒烤場同埋遊樂場。

價錢:4★

如以折後售價計算,第一批238個單位來講,呢價於16,299至20,083,當中開放式(217-244呎)最平400萬有找,而一房(284-327呎)單位則在500萬至600萬範圍之內,所以售價尚算唔算進取。

按:大家都可以諗下,當呢個項目完左之後,荃灣/青衣/葵青仲有多少個新屋苑會推出呢? 基於住屋需要,本人相信區內應該仍有不少年輕上車客想入場呢個屋苑的。

 

 

撰文:Ann姐
「買樓上車防中伏」財經書作者、專欄作者、「有樓萬事足」「Ben sir睇樓團」節目顧問

www.cMoneyHome.com

 

前往591新聞主頁

 

搶先睇更多熱賣新盤 進入591新盤頻道👇

聲明:591所發佈的資訊若侵犯到第三方的知識產權或其他權利,請電話客服中心2197-4910,會有專人協助處理,若有造成不便之處,敬請見諒。
正在加載中